Konkurenčna prednost

Oblikovanje edinstvene konkurenčne prednosti

Edinstvenost ponudbe vašemu podjetju prehod na trge, kjer praktično ni konkurence ali pa je ta šibka.  Zagotavlja veliko prodajo izdelkov ali storitev z višjimi zaslužki.  Podjetje pridobi položaj, ki ga ne morejo spremeniti nikakršne okoliščine. Tudi zaposleni vidijo več smisla pri svojem delu, ki postane bolj ustvarjalno in zadovoljujoče.

Za vas:

  • nov in širši in bogatejši trg
  • konkurenca ni več tako pomembna
  • zadovoljevanje želja kupcev
  • vrednost je kupcem pomembnejša od cene
  • stroški niso več najpomembnejši.

Kaj naredimo:

  • ugotovimo, kje panoga tekmuje in kaj stranke trenutno dobijo od konkurence
  • ugotovimo, kaj moramo omejiti, odpraviti, okrepiti in uvesti
  • odkrijemo širšo perspektivo
  • poiščemo izboljšavo, za katero so kupci pripravljeni plačati
  • premaknemo meje trga
  • neobstoječe kupce spremenimo v naše kupce
  • ugotovimo možnosti in dobimo potrditev za motivirano akcijo
  • preverimo vpliv na učinkovitost poslovanja in zaslužke
  • odpravimo ovire
  • določimo strateške aktivnosti
  • v poslovanje vgradimo ponovljivost postopka

V času, ko je konkurenca že tako huda in na gospodarsko okolje vpliva še kriza, je še posebej pomembno, da ima podjetje izdelke ali storitve, katere kupci cenijo in jih kupujejo neodvisno od okoliščin. Visoki dobički, posebej v kriznih časih, omogočajo podjetju izboljševanje položaja in rast ugleda na trgu, kar kupcem ostane v trajnem spominu. Poslovanje je manj stresno in prispevek zaposlenih je stalno odličen.